söndag 11 juli 2010

BAKIIIIIISSSSSSSSSSSS!!!

Bakis är bara förnamnet!! Mår som jag förtjänar hahaha shhhheat har grymt ont i huvet(trots ipren) och TÖRSTIG! Drack man inte tillräckligt igår eller hehe ;)
Hade en grymt trevlig och rolig kväll! Blev förfest med massa tjejer vin och snack och skratt =)
Vid tolv tiden ca drog vi till Tbs.
De va rätt bra musik dansa och hade skit kul!
(ok dansa så mycket jag kunde i mina higheels hah...)
va kvar tills stället stängde sen blev det en sväng förbi en efterfest ..Hängde där en stund snacka med folk..kul kul. Innan de va dags att åka hem...
Blev sååå trött"va inte direkt nån fest utan folk "chilla & hängde bara"
Intog sängen direkt när jag kom hem..zzzz.


Nu sitter jag hos syrran dricker en kopp TE ,det ända som funkar just nu .
Ska ut och lägga mig och SOLA!! Är 30gr!!!!!
Ni som inte åker el har åkt till stranden!! UUUUT! Vad gör ni hemma??!
En sån här dag kan man inte låta gå till spillo!

Dags att byta om till bikinin nu!
Ciao ciao!

"skrattar åt pinsamma människor ....hahahah....."

1 kommentar: