lördag 10 juli 2010

.......Hmmmmm....

I vanlig ordning så blev inte min dag alls så som jag önskat el förväntat mig.Återigen bakläxa!!
Man ska fan aldrig ha förhoppningar...!!! :/
Men dagen löste sig rätt bra ändå blev en tripp till stranden med Ellen & mirran :)
Träffa på marre där oxå =)
Sen blev de massa fika hos Johanna som fyllde år jag & tjejerna och Mirran ,Riktigt trevligt!

Nu är jag hos syrran som ska va barnvakt hon har fullt hus men hade inget val ;) *skratt* TACK SYRRAN RÄDDAREN I NÖDEN! ;P

Blir hem ta en dusch göra sig i ordning möta Lina därefter blir de korka upp vin flaskan tral lalalal laa....PAAAARTTTY!
Men ska ta de relativt lugnt vill ju kunna va i någolunda körbart bruk i morgon då beachen kallar :)

Hopaps ni får en underbar kväll!!

Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar