torsdag 5 augusti 2010

GOOD MORGON!!

Nu ska vi strax gå till jobb och dagis.Dom har varit här och fixat ena dörren &fönstret +att vi ska få en ny SPIS/UGN =) =) *GLAD*

Valde tapeter igår till hall& kök oxå Så inom 1månad kommer dom och fixar det! Och vardagsrums golvet ska dom lägga nytt, AT LAST!!
Börjar bli ordning nu och snart hemmet som de ska! Längtar till att kunna inreda när är allt är klart..har inte haft nån större lust alls innan med tanke på att jag inte varit nöjd med nåt i lägenheten ,Men nu har jag massor av inspiration!!

solen skiner :) Men har en dotter som är som ett åskmoln skrik&bråk om allt...Idag vill hon ha en ny mamma ,Inte alls glad på mig! Som tur e vet jag att de går över snart. <3<3

Att stänga in sig och stänga av och stöta bort den man har nära sig är ingen bra ..varför gör man så om man egentligen inte vill?! Vi människor är bra konstiga ibland,el vi tjejer/kvinnor kanske jag ska säga??! ;)

Have a nice day!!!

PÖÖÖSSS MISSAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar