torsdag 5 augusti 2010

THAIBOXNING!

Så NICE att äntligen ha tränat! Va och körde thaiboxning lika roligt& tungt som alltid ,fast liiiite tungare nu när konditionen är på 0!!! Hade svårt med mina främre sparkar (vänster) och mina vänster krokar, helt enkelt allt "min vänster" gick åt helvete HAHA fick lite känslan av "första träningen" fast ändå inte.
Så här är de alltid med mig egentligen efter jag haft uppehåll..Börjar tvivla lite på själv och så går det där efter..! MAN SKA TRO PÅ SIG SJÄLV ALLTID!!
Men så grymt skönt att ha tränat har SAKNAT det massor! Fick massa bra tips oxå i klinsh (nackbrottning) bra att träna med tävling grabbarna man lär sig mycket och kommer ha nytta av det sen hehe ;P
På¨måndag blir ev att gå dit och öva på säcken..dags att börja nöta nöta nöta igen.

OBS! Kommer ha nå gryyyym träningvärk i morgon mina stackars armar e heeelt slut!

Nu har jag fått i mig lite mat spagetti&köttfärsås blir att ta en dusch och gå en promis i med Noni.

Planen är att gå upp tidigt imorgon (kl04:30-05:15 ca)
för en lång promenad el springa...Provar igen..Få se om ja lyckas ta mig upp *skratt*
nån som har lust att ringa och VÄCKA MIG??! :)

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar