lördag 28 augusti 2010

Nyvaken andra gången..


Vaknade kl halv två första gången,drack ett stort glas oboy och insåg att den här dan skulle inte bli av alls för är så BAKIIIS! Gick och la mig i soffan med D kolla lite på tv och somnade.. Det är här jag ligger nu NYVAKEN väntar på att få middagen serverad. :) bakis skakis är dagens ord. Har inte gått tolv timmar ännu innan jag kom i säng från gårdagen galna kväll! Haha ;-) Började kvällen med ett STORT sällskap och middag på Patricia för att fira Charlie! Va supertrevligt!Maten va sådär fick mitt kött helt rått fast de skulle va medium.. Blä! Men lite gick ner ändå va så hungrig! Fler folk kom drickandet och festandet va igång.Drack drinkar& massa shots haha vad är det med mig och shots när jag e ute?! därför man mår som man gör.. Hehe..Va en sjukt rolig kväll iaf! Nu är det mat! Puss hej

3 kommentarer:

  1. sötnos du liknar serena i gossip girl här;) massa pussar till dej <3

    SvaraRadera
  2. Fin bild gumman kram Ylva

    SvaraRadera
  3. Tack girls!! :);)
    Söta ni e!!
    Kraaaam!

    SvaraRadera