söndag 29 augusti 2010

Sköna söndag!


Hade en skön sovmorgon tills jag blev väckt av att telen ringde! (Kl 12.30)Brukar inte bli så glad men nu va de miss annie så blev JÄTTE glad! hon kom i natt från grekland :) gick upp gjorde mig ordning för en date med henne. Nice att du e hemma en sväng hun! PUSS PÅ DIG! Nu har jag varit hemma en stund blir med tvingad att åka och tvätta bilen.. Så tråkigt!Ingen lust fast det behövs VERKLIGEN :-P Igår blev de godis och mys bakis som jag va hehe .. Hoppas ni haft en bra helg alla,det har jag! En del jobbiga saker har löst sig och en hel del kommer att bli bättre nästa vecka .. I really hope so! Nu ska vi dra Ciao ciao!

2 kommentarer:

  1. bakis-skakis haha=) lägg upp bilderna på oss gumman=) kram på dig

    SvaraRadera
  2. jaa men har ingen kabel gör de i veckan senast ;)
    PÖÖSS!

    SvaraRadera