söndag 8 augusti 2010

STYR DINA KÄNSLOR

Vaför tillåter sig folk att bli "kära" i personer där kärleken inte är besvarad..
Om man träffar en person går på date,umgås och man blir intresserad så märker man ganska fort om den andra är oxå är det el inte.
Om nu inte ens intresse,kärlek är besvarad vaför då fortsätta..??! Om inte personen visat de på något sätt är de bättre att lägga ner i stället för att såra sig själv .Jag menar det är inte så svårt!Ok visst de är känslomässigt jobbigt men det går att
" stänga av" och "styra bort"
Allt handlar om vilken situation man själv sätter sig i.att man styr bort det innan man hamnat där.
Även i ett förhållande där båda varit/är kära,Där den enas känslor och kärlek svalnar medans den andre fortfarande är jätte kär,så går det att komma över...
Skit jobbigt men thats life.
Ännu jobbigare att bara älta.

Folk är konstiga och komplicerade..!!
Många har svårt att hantera och acceptera.
Ni säger att kärleken är komplicerad ,DET ÄR DET FÖR DEN SOM ÄR KOMPLICERAD!

vill man ha kärlek måste man visa kärlek ..

Jag är nog inte den bästa som ska utala mig om de här men kommer aldrig älta om varför hit och varför dit ..vissa saker är bara som dom är.
Jag ´visar vad jag vill ha (nästan alltid;) )
och skulle det inte bli besvarat då får de va...
"VILL DU INTE HA MIG VILL JAG INTE HA DIG" Enkelt!

Sen skulle man kunna skriva en bok om dåliga val, dåliga,beslut,förhållanden,rätt el fel,bra el dåligt,vad man borde göa vad man inte borde ha gjort,
listan kan bli rätt lång..Man välje själv hur man vill ha det...
Men spring inte efter den som inte vill springa med dig ;)


Nu hangover måste skratta lite innan jag ska sova,Skräckis blir de nån anna kväll.
Good night sleep tight.

kvällens ord "okomplicerad" ;P
PÖÖÖSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar