måndag 9 augusti 2010

Sushi kungen kungens kurva =)

Dagens höjdpunkt idag va lunch på SUSHIKUNGEN i kungenskurva!
Rekomenderar folk återigen att äta på denna resturang!
Ni som inte provat, NI MÅSTE PROVA!
Så underbart god mat och super trevlig personal och detta är nu ett av mina favorit ställen!:)
Och "Top of the line" så hade jag grymt trevligt sällskap! ;):)

Efter lunch har det varit FULLT UPP! Jobbar över lite nu, och passar även på att blogga lite. ;P

Inga speciella planer för kvällen, mitt hjärta kommer hem <3<3
Så blir middag och mys!

Hoppas ni alla haft en bra dag!!

pusss hej!

4 kommentarer:

  1. sprang på ditt hjärta idag o bad honom att hälsa, hoppas att han kom ihåg det =)

    SvaraRadera
  2. Men då måste jag bara säga SVENSKA SUSHIKÖKET i midsommarkransen.
    Har aldrig ätit bättre suschi nån annanstans.

    SvaraRadera
  3. Det måste jag prova! Tack för tipset :)

    SvaraRadera
  4. Suzan...ingen so sagt nåt ...:/

    SvaraRadera