lördag 11 september 2010

God morgon folket!

Har precis gått upp och ska snart äta frulle så fort kidsen är färdiga.
Blev attackerad av syrrans lilla kattunge och hennes andra katt ca kl 4 i morse.Den ena va värre en den andra bet och rev mig i fötterna sen vill den minsta bråka med mitt hår! SÅ SÖTA MEN SÅ JOBBIGA KATTER!!
När jag väl blivit lämnad i fred så vakna jag till det härliga ljudet av tre ungar som bråka och skrek nu på morgonen. Härliga väckning ....NOT! ;)

Idag är de mycket som händer utgång ,fest,utgång,fest!
Hade varit skitkul men kan inte gå ut idag.
Utan blir att åka till brosan som bjuder på middag och sen ska jag äntligen få basta!!! Förstår ni är typ 3 år sen jag basta sist!!
ME LOVE SAUNA!Sen är brosan KUNG på att laga mat LÖÖÖÖVLEY!
Ska oxå bli kul att umgås lite med jimmmy träffa Anna&Amanda mm,Va länge sen.

Nu frulle sen ska jag aktivera barnen så dom inte röijjer sönder stället haha!

ps.Vad är det som händer med folket??! Kaos överallt...

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar