fredag 10 september 2010

INRE HARMONI

Har nyss kommit hem till syrran och fått i mig tacos! tacos funkar alltid så klockrent! :)
Haft en galet f*ckt up dag på jobbet efter lunch..Länge sen så mycket saker samtidigt strula till sig ingen rolig dag..Missförstånd,Missnöjda kunder,tjafs mm
va dock solo så gjorde mitt bästa och tror jag lyckades reda upp en del iaf!
Mitt mål är att ALLA mina kunder ska va nöjda!

Hade en jätte trevlig lunch idag !
"Finns inget bättre än att prata med människor som är som en själv" ;P

När allt kommer om kring med.. Aa de mesta så kommer allt bli riktigt bra!
It feels good..
Ni som inte har ett mål i livet eller vet vad ni vill/hur ni vill leva..
Ta reda på det och lev där efter! ett tips bara;)
Livet blir så mycket enklare..
"ENKELT" Älskar ordet enkelt.
HATAR KOMPLICERAT!!
Sen är ofta saker lättare sagt en gjort men handling väger mer ord..
Eller gör det??

Nu står en 6 åring och hänger över min axel och vill åt datan så time to go!
:)
Bye byeeeeeeeeeeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar