tisdag 7 september 2010

Hahahah....

Sköna morgon!Vaknade 5 min innan kl skulle dvs säga fem i fem!
Hur ofta händer det ??! Andra gången nu på inte så lång tid.
Och vad kunde bli bättre än att ha frukosten serverad när man vakna,Just in time ;)
LOVLEY! tack babe <3

@ work nu fullt upp men gör en snabb uppdatering ;P
Nu är det SEPTEMBER och är mycket på G ..vill göra allt men går tyvär inte utan får selektera bort vissa saker.
På listan står iaf

-Barnavkts hoss syrran 10sep..
-30års fest 11sep
-Tjejparty 17 sep
-Bröllop 18sep
-Utgång i stan ;) 24 Sep
-träna& röra på mig wtf...allvarligt är nöjd just nu men vill inte hamna dit där jag är missnöjd...
-Ska hinna med en SAUNA kväll med middag hos bror min!
(saknar att basta och träffar dom allt för sällan)

Är en hel del mer som jag skulle vilja göra men som sagt kan inte göra allt!

Puss och kram skumbanan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar