onsdag 8 september 2010

HELL YEAH...

Blev träning i går för första gången på såååå länge!! Mötte upp Jessica på klubben (TMT) Innan träningen och vi tog en löprunda.va rätt så jobbigt med tanke på den låga motions nivån som jag haft nu..hehe men va bara att bita ihop och springa!
Kom precis i tid tillbaka kl 20 då vi börja och satte igång med uppvärmningen.
Upphopp(dom dödar) situps,armhävningar,rygglyft,knäböj som jag älskar! ;P
Sen va de bara att köra i gång!Först kändes det lite si sådär har ju varit borta så nja.. Men jessica peppa mig til max och sen gick de fan bra! :)
Hann dock inte med hela träningen ..Annie min kom och va tvungen att "akut" dra...
(missa sista 15 min och annat som va inplanerat ;()
Men idag har jag TRÄNINSVÄRK! Underbara känsla så nu kommer jag va back on track ;)

Nyss tillbaka från lunchen...Så jävla besviken på den skabbiga jävla pastan i SKHLM! Fick inte i mig nånting..och fyllde magen med en latte macciato i brist på annat ..tjihooo.

Lite saker som hänt på jobbet oxå lite strul så blir kvar i kväll för att ta del och trassla ut saker&ting! :P

Nu jobba sig och i morgon blir de träning igen!!

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar