torsdag 9 september 2010

Im still smiling!

Från att igår ha lagt mig på piss dåligt humör till att somna med ett STORT LEENDE igår natt har mer eller mindre gjort min dag idag!
Har varit på grymt humör!
Ni vet när man bara går och nynnar &trallar ;)
Mycket som gör mig GLAD och samtidigt så mycket som gör mig FÖRBANNAD! SKADAT! men dom bra sakerna har verkligen vägt in idag.

Det har flytit på bra....Nästan iaf..

Tills eftermiddan kom!!Och JAG HAR FÅTT JOBBA ARSLET AV MIG!!
Lite smått kaos sådär..HAHA!
Nog för att jag ALLTID har mycket att göra men det här va i de mesta laget! Fick ändå dagen att igenom och som i dom flesta fall är jag nöjd.
IM BEST SOOOOOOO...:)

Nu ikväll ska min bil fixas här på jobbet,Meckarna har redan tagit in den tjohooo!
Hoppas den blir klar i tid så jag hinner till THAIBOXNINGEN kl20!!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Nu ska jag fan gå och käka nåt...
Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar