söndag 17 oktober 2010

Good morning sunshine!

Är strax färdig ska bara äta min frukost sen ska jag åka och jobba. Blev lite senare än jag tänk mig från början. . Men det spelar ingen roll vilken tid jag börjar .Det väljer jag själv idag! :-)Va uppe igår till 03.30 och glodde på UFC matcher,kunde inte slita mig från tvn! Så nu är jag trött-självförvållat dock ha ha Men en latte från waynes blir dagens bot!:-P Fick en fin komplimang av kära Lotta idag! ;-) Folk borde ge varandra komplimanger lite oftare,Det gör en glad! Ha en skön söndag alla! Ciao ciao!

(Detta inlägg skrev jag vid 09:30 i morse med det kom fram nu??!)
Irriterande när inläggen hänger sig i cyberspace! Är på jobbet iaf ..SKIT TRÖTT!
Ska nog handla ett par skor inna jag åker hem och får hem min prinsessa. Tror oxå attd blir ett besök hos bror min..Få se :P)

ByE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar