lördag 16 oktober 2010

OM DU INTE MENAR DE DU SÄGER-SÄG INGET ALLS

Har precis vaknat efter att ha vilat i ca 2 tim. El har sovit,SÅ SKÖNT! Är jätte hungrig har bara käkat frukost i dag så är dags att hitta nån som vill följa med mig ut och äta el bjuda mig på middag hahaha :-P. Lite sent kanske ;-)Först ska jag iaf duscha och göra mig i ordning.!På förmiddan hann jag med att träffa Lina en sväng och skjutsade även henne till jobbet. <3<3 Även snyggingarna Lotta &Hanna blev de lite snabb häng med. Nu en sak som som stör mig,Vad är det med folk som öppnar truten innan dom tänker?!? Im not miss perfect" men allvarligt. Ta hand om dina nära&kära såra inte dom . skippa skit snack som inte stämmer bara för att göra nån glad. Och innan man säger för att såra ..SÅ TÄNK! För när du väl börjar tänka sen är det försent. . Du vet inte vad du har förens du förlorat det . . Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar