torsdag 21 oktober 2010

INGEN TELEFON!!! :/

Va ju så himla glad för min nya underbara telefon(som är det egentligen ) men den la av igår helt plötsligt..Va inte min dag igår heller det mesta sket sig igår...
Så blev en healing efetrmiddag hemma och gick sen och la mig med Mirran min och sov tom i hennes säng haha. Hon va jäte glad av att få sova med mamma som gick och la sig samtidigt. kl 20!
Kan säga att jag iaf sovit bra och länge!:)

Men iaf om jag återgår tillbaka till telefonen så är den helt DÖD! dD går inte att ladda och jag har ingen extra telefon för tillfället...perfekt...FETT IRRITERAD!!
Har inte tid att fixa detta hellEr..jobbar sent idag och imorogn åker vi i väg hela jobbet + 4 andra Toyota anläggningar tilL kolmården!! Ska bli skitkul!

Har varit en bra men seg dag ...Håller på och "självlär" mig inom ett arbete som måste göras ..Och blir många fel som jag måste rätta till men jag lär mig iaf..Men tar lååång tid...Lite frusterande är det.

Nu måste jag fortsätta...
pS.Få se om det snöar inatt???

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar