söndag 24 oktober 2010

Uppdatering om helgen och lite till...

Oh sweet sunday..Eller åh sega söndag.Riktigt sego dag idag..
Somnade igår efter film&lördags godis med Mirran runt 20.30 tiden! Va en mys kväll i hennes soffa och pasade mig perfekt,
Va rätt trött&sliten efter trippen till Kolmården med jobbet hehe

Vi åkte dit i fredags morse med bussen,Kom dit vid 10 tiden nånting checkade in och började med alla samlades och fick veta dagens schema och aktiviteter!
Dom hade hyrt in ett företag som hade ordnat och riggat upp för nånting som heter "flagg kampen" Vi blev uppdelade i 10 lag med 10 st i varje lag .Det fanns en spel plan där målet va att få flytta sin flagga in till mitten och vinna.
För att kunna göra de va man tvungen att lösa gåtor och frågor på olika stationer och lyckas tex skjuta med pilar ,klättra genom nät mm för att få "poäng" För att få flytta sitt lags flagg ett steg varje gång.
Va iaf JÄTTE ROLIGT!! Stationerna va över hela kolmården och man fick samtidigt se alla djuren.Såg tigrar,bufflar,strutsar och alla små djur mm. =)
Va grym sammanhållning och kul att träffa så mycket folk från samma företag
sen blev det fritid,middag med tal och sedan FEST!! Va god mat och vin fylldes på och drink biljetter delades ut! Va ett J*vla drag ,men tog det själv ganska lugnt..

Kan ju säga eftersom det är ett mans dominerat företag så vad det under ett par timmar jag kände mig som en blodig köttbit man kastat in till lejonburen"
Fick en hel del skamliga förslag och kan ju säga att det va på gränsen till att någon fick min klack insparkad i ansiktet!! Va rätt äcklad och lite smålack en stund.. men det gick över sen har ju mina kollegor med den bästa humorn och skönaste inställningen så blev party och häng med dom sen :)
Va en lyckad kväll och gick och la mig i tid för att orka upp till frukost& konferensen igår kl7.30
Va en del som inte kom upp alls hahahhahah....... Men nämner inte mer om det ;P

Slutsatsen av det hela är att företaget gjorde en bra investering på personalen .Jag har iaf fått inspiration och vidgat mitt tankesätt vad det gäller mitt mitt arbete och ambition på jobbet!
Orkar inte skriva mer om det blev rätt långt!

Är hos charlie nu med Mirran & alla kids.Vi har fikat blir middag här sen och film =)
En soft dag..
Tror att jag är saknad av in vänner...;)
Har ingen mobil ,inget internet..så är ingen som hört ett ljud från mig..
Har blivit en time out mitt i allt kaos.....................
Love you babes...... <3<3

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar