måndag 11 oktober 2010

KÄRLEKS MUMS!

Nyss hemkommen från Lotta&Mille. Vi åkte dit och hälsa på samt tog en fika. Skulle hålla mig på mattan gällande sockret,Men lotta hade såklart bakat KÄRLEKSMUMS med massa kärlek haha ;-) så var tvungen att smaka en.. Och en till och en till.. Oj blev nog lite mer än vad jag skulle ha stoppat i mig ! Dom var i iaf jätte goda.jag blev helt såld, Fick själv lust att baka så de är vad jag ska roa mig med ikväll :-) Fick även se SWEET COFFEE muggarna live och dom är jätte söta. Ska ta mig en tripp till rönninge coop/konsum och köpa mig ett par sen ;-). Min planering gick inte riktigt som jag tänkt mig idag. Inte tränings biten. . Vi har fixat de vi skulle och jag hämtade ut gymkortet men hann inte träna. Det blir i morgon som de invigs kl ringer 5.45 och ska va på gymmet kl 6.30! Min kropp skriker efter att få jobba! Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar