söndag 10 oktober 2010

Tröttisar denna söndag morgon"

Mirran kom och väckte mig 8.30ca är ganska tidigt för att ha gått och lagt sig vid 23tiden Hon fick va vaken så länge hon ville igår,Det va ju lördag med massa lördagsgodis och annat gott :-) Hon brukar sova längre om hon är vaken längre men inte nu. Brukar bli så,när jag vaknar sover hon och när hon vaknar sover jag haha. Va en soft mysig kväll igår iaf.Blev lite lördags godis för mig oxå ;-) Kollade på UFC live tills jag somnade på soffan brevid D (inte så skönt när man vaknar med mysigt att somna) :-P Det är därför jag är så trött nu .. Zzz.. känns som att man knappt sovit. Ska vila en stund innan jag ska ut och Powerwalka med noni! På listan idag står oxå:
-POWERWALK som sagt.
-Shoppa lite hem :-)
-Hämta gymkortet
-Laga pannbiff
-Åka till solarie öarna;-)
-Träna
Fast allra först nu ska vi ut i lekparken fick ett samtal precis av grannen som gått ut med sin lilla tjej Oliva,Hon ville leka med mirran! Så vi börjar där.Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar