torsdag 25 november 2010

AASSSÅÅÅ!!!

Däckade i soffan,helt slut och har jätte ont i halsen ;(
Ville verkligen träna men ögon locken blev för tunga .. Blir träna lördag morgon istället!
För jag KOMMER INTE BLI SJUK,Min kropp tror bara det det går över snart! ;P
Ingen middag blev det ikväll heller,för sent att äta nu .. men men.

Ska skriva ett brev till Mirran min och ska på samma papper rita ett hjärta,en regnbåge,och skriva att mamma älskar henne mest i hela världen <3
Hon sa nämligen i förrgår att hon skulle bli jätteglad om det helt plötsligt låg ett brev/teckning till henne från mig när hon vaknar en morgon .
haha SÅ KLART ATT JAG SKA GÖRA DET FÖR MIN TÖS!
Va prat om att åka pulka oxå så hoppas snön håller i sig nu heeeela helgen!

Nu kolla klart på vampire dairies sen säääääääääääääääängen!!

God natten!

3 kommentarer: