lördag 27 november 2010

God morgon =)

Bjuder på en bild på mig och från kvällen;-) Ha ha ligger just nu i sängen med Ellen brevid mig. Hon sov över här:-)Vi har haft en grymt rolig kväll inne i city el ok söder da) Jag va ute med jobbet på middag,där det bjöds på underbar grekisk mat öl vin cider,efterrätt a u name it. Jätte mysigt ställe. Kommer självklart inte ihåg vad stället heter men återkommer om det då jag absolut rekommenderar stället. Väldigt trevligt att hooka upp med alla från jobbet. Ännu trevligare blev det när Ellen joina:-P vi samla ihop oss ett gäng efter att middagen mm var slut och drog vidare.vi hamna på patricia. Blev all in och Kvällen /natten där har bjudit på dricka dans och skratt-BRA KVÄLL med andra ord,och kan säga att jag skrattat så mycket att jag höll på att gå av på mitten :-D vi stötte på lite folk från förr och vi fick skjuts hela vägen hem! Slapp åka nattbuss,så jävla skönt! Det tackar vi för :-) nu har D fixat lyx frukost till oss nybakat bröd te pålägg yougurt mm MYS. så äta nu och försöka bli människa igen . . Ha ha . Ciao

1 kommentar: