torsdag 30 december 2010

DAGEN RÄDDAD! :)

Idag va jag & Mirran uppe med tuppen. Började kl 06.30 idag och eftersom dagis inte har öppet så tidigt fick hon följa med till jobbet.
Hon va jätteglad.Busa med meckarna och fnissa..haha min lilla virvelvind.

Tänkte lämna henne på dagis nu till 8.30 men syrran min va skjyst och erbjöd sig att ha mirran idag. =)
SÅ SNÄLLT!Hon rädda hela min dag,slipper stressa över eftermiddagen hur jag skulle fått henne från dagis (stänger idag)
Så nu är hon här och jag ska bege mig back to work. Datan va på så va självklart tvungen att inta den snabbt hehe

(Drömt jobbiga mardrömmar ..verkliga drömmar..vaknade lite i panik mitt i ena drömmen..Ush. Vill inte berätta vad jag drömde hopaps bara det aldrig blir så..
men det är bara drömmar "


Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar