onsdag 29 december 2010

MAGKÄNSLAN HAR ALLTID RÄTT"

Shit . Har så jävla ont i min mage . Inte ont ont utan det bränns mer. Har varit så igår och idag inte så farligt men nu på kvällen bränns de som fan! Verkligen jätte obehagligt och vet inte hur jag ska få bort det . . El hur jag ska kunna sova. :-/ fick lite tips av min kära bror) men inget till hjälp nu . Min mage mår inte bra. . Vad hände med den efter min magsjuka?! Stress? Fel mat? Godis? Tål den inte nåt nu? Verkar som magkatarr kanske . .?! Men borde ju kunna äta nånting utan att börja må dåligt. Jobbigt är det iaf så imorgon återgår jag till min soppa och mitt bröd . .får börja om igen jihoo. Sucks big time . ;( Men nyår utmanar jag ödet kommer gråta blod om jag inte får njuta av den maten&drickat jag tänkt!Löjligt men sant . Så tar smällen efter det ;-) ligger i sängen nu med bustrollet brevid mig som sover . Imorgon följer hon med till jobbet innan tuppen är uppe ;-)Få se hur det går . Sen lämnar jag henne på förmiddagen till dagis . Blir en körig dag men allt går! God natt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar