onsdag 9 mars 2011

Behöver inre harmoni...

Blev nyss klar med dagens middag.Blir spagetti med köttbullar & ägg .
Va tvungen att blir nåt som går snabbt)
Ska strax åka upp till min mormor kolla läget och prata lite ang begravning osv .Brors fru Anna följer med hon hade ringt runt till lite olika ställen så får se vad de blir av allt..
Och i mbitti bär de av dit igen. Hjälp med mediciner ,frukost mm .
Kommer va fullt upp nu minst till söndag sen får man se om vi får annan hjälp.
I really hope so!

Min dag idag började bra"
Kunde inte starta bilen i morse så blev att gå till dagis.Fick sen skjuts av bästa Annie sen till jobbet!!
Kom en timme försent men dagen blev räddad iaf!
Tack baby <3<3
Nu har jag fått låna en jobbar kompis bil,GULD VÄRT! Ska fortsätta jakten på batterier till min gamla fjärrdosa så att jag kan använda bilen igen.
(Batterierna i den är slut vilket gör att larmet går igång och då kan man inte starta bilen)

Det är mycket överallt nu. Tålamodet är inte lika bra som det brukar. Vill inte stressa..Men det är oundvikligt just nu! Stress är faktum dessa dagar tyvärr. .
Blä på det och allt de för med sig. ;(

Dags att åka nu .

EFTER REGN KOMMER SOLEN-Vill ha soool nu tack!!!

Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar