onsdag 9 mars 2011

The family of insanity...

A herregud säger jag bara. Nog för att kanske inte någons familj är "normal" så är inte min ens i närheten!!
Min bror och hans familj är underbara iaf.
Det är han & jag som är av samma skrot och korn,typ :)
Är ett under att vi är som vi är idag säger jag bara..
Massa kärlek till han! <3
Kvällen har varit smått kaos. Och blir nog kaos ett tag framöver.
Galet mycket att rodda i. Vem kunde tro att det skulle blir så här krångligt att reda ut saker& ting.
Vet inte riktigt hur jag /vi ska klaraav allt men vad gör man inte för sin älskade mummi.
Synd bara att inte dom som egentligen BORDE GÖRA DETTA GÖR DET!!!

Träningen ligger på is i några dagar. Back on track till helgen tror jag.

Blev oxå några kloka ord från kära Lina idag så kalas för mig blir på söndag!!
Alltså INTE på lördag!

Nu sängen och hoppas på mer än 2tim sömn i sträck..

God natt alla!

2 kommentarer:

  1. Älskade vän du kommer få tillbaks allt gott du gör. Du är en underbar person!! Älskar dig och du är grym!

    SvaraRadera