lördag 28 maj 2011

ÅT RÄTT HÅLL IGEN..

Börjar må bättre nu efter nästan en veckas dö tid? ((legat däckad till o från) Har varit som en zombie!!!
Ynklig och tyckt synd om mig själv..Inte lätt när de är svårt, när man inte mår bra.
Hatar att va sjuk!!!!! Men nu är jag helt klart bättre!

Läste ni om Kisses "krampanfall" hemskt ..Hoppas hon mår bra nu! Inte alls lika illa men i början på veckan va jag illamående blödde näsblod och va helt f*ckt up bla... Varningsklockor?
Behövs mer sömn och MINDRE STRESS! (jag äter iaf ;) )

Har tagit mig ut på en 2 tim promis ikväll. Med D & noni (vår hund) och därefter blev de grillat & fotboll . :)
Säger bara BABY RIBS!!! Varför har jag inte smakat de innan??? så gott!!

Imorgon blir de SANDAL jakt ;) Har även beställt ett par blommiga skor! haha jag ?? Men dom kommer va skitsöta i sommar ! Fått nå dille på blommigt och nu får jag snart hem dessa :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar