söndag 29 maj 2011

FINAL COUNTDOWN .... ;)

Sitter hemma. Glor på dumburken. Strax dags för dusch och SOVA. Varit en riktig tråk söndag idag . Tagit igen allt man legat efter med här hemma,disk,MASSA TVÄTT,städat osv.
Åkte en snabbis för att leta efter golvfärg till balkongen och bets men fanns ingenstans. :(
Inga sandaler blev de idag heller. Får ta en sväng på lunchen i morgon :)

En tragisk sak är folk hänger ut bla sina ex på facebook. .
Whats up with that??! Pinsamt faktisk. Ännu mer pinsamt är folk som kommenterar fast dom inte har nån aning om det som skrivs är sant eller ej.
MEN DET SOM SKRIVS PÅ FEJJAN MÅSTE JU BARA VARA SANT! El hur ;)
(hoppas ni hör min ironi höhö)
Jag har oxå mina åsikter och duster med mitt ex...Belive me ;)
Dock skulle jag aldrig skriva om de. Eller börja kriga på fejjan haha.
Dom som gör det vinner iaf ingen sympati ifrån mig. .

Övrigt så mår jag mycket bättre. Work imorgon ..Är en kort vecka och sen är det dags!!! Wohooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Kram kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar