onsdag 21 september 2011

BEBIS & MAGE MÅR BRA.

Trycket i huvudet och hostan känns bättre faktiskt. Har sovit helt ok denna natt .
SÅ SKÖNT att få mer än 2-3 tim sömn.

Va på sjukhuset nu på morgonen . Prover skulle tas och så ville jag kolla att allt va bra i magen.
Man gjorde ett extra ultraljud och ALLTING VA BRA!! :-)
Vilken lättnad att slippa den oror man gått och burit på varje dag.

Glömde berätta att hunden drog ner mig i backen förra veckan när hon såg en katt!
Jag flög ner på asfalten och handleden råkade viras in i kopplet.
Hon va som galen och skulle efter katt fan och där låg jag på(asfalten) backen!
Lyckades få loss och släppa kopplet tillslut. Hade kunnat gå illa annars..
Dock va de ingen större fara,fick ont i magen som svullnade upp lite.
Så är väl de också som triggat igång denna oro. Men ingen skada skedd! Bebis mår iaf bra.
De va allt jag behövde få veta<3

Magen den växer när den växer :)

Puss //M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar