onsdag 21 september 2011

LISTA

Hitta en ointressant lista som jag kapa i brist på annat..

1. När gick du upp idag?
Först vid 6:30. Sen sov jag igen på dagen.

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio
OJ..hmmm.. Va nån film med Miranda.. Totalstopp i hjärnan!

4. Favorit-TV- program?
CSI,Svenska hollywood fruar

5. Vad åt du till frukost?
2 mackor,yogurt,och ett glas mjölk.

6. Vad är ditt andranamn?
Melissa men detta är också mitt tilltalsnamn.

7. Din favoritmat?
Åh mat ;) Som gravid gillar jag all mat! haha ne men Kyckling fajitas,kycklinggryta, biffstroganoff ligger högt på listan nu.

8. Vilken mat gillar du inte?
Skaldjur,lever,sill,rå fisk, kåldolmar är vidrigt också!

9. Favoritchips?
Sourcream n pepper

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Min brända bil musik som Mr Niklas fixar :)

11. Vilken bil kör du?
Volvo S40

12. Favoritmacka?
Mina egna

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Arroganta och oärliga människor

14. Vilka är dina favoritkläder?
Till vardags jeans och en skön topp.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Asien nånstans...

16. Favoritklädmärke?
inget speciellt egentligen .Säger G star i jeans.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Oj inte en aning...

18. Favorittid på dagen?
Vid 19 på vardagar och 12 (dagtid) på helger

19. Var är du född?
Stockholm

20. Vilken är din favoritsport att se på?
måste jag välja så hockey

21. Coca Cola eller Pepsi?
Pepsi MAX

22. Fotboll eller ishockey
Hockey

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Kanske om 2 veckor ;)

26. Vad ville du bli när du var liten?
Advokat . Men skulle aldrig vilja bli de idag ..

27. Bästa barndomsminnet?
Dom är inte många ... Men är nog första utlandsresan!

28. Varit i Afrika ?
nopp

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej.

30. Varit med om en bilolycka?
Nopp

31. Favoritdag i veckan?
Lördag

32. Favoritrestaurant?
Olerys

33. Favoritblommor?

Rosor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Benevento kassmyra

35. Äger du en cykel?
Nej.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Inget

37. Läggdags?
Runt 22

38. Senaste personen du delade en middag med?
Min babe här hemma

39. Vad lyssnar du till just nu?
The mentalist på tvn.. Huvudvärk och kan inte sova..

40. Favorit färg
Svart och lila.

41. Hur många tatueringar har du?
2

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Yeeey!!
    M Editon Rockar! :)
    / Mr N

    SvaraRadera