torsdag 22 september 2011

Vet inte vad jag ska säga ..

Mannen min va underbar i morse. Han lämnade Miranda på dagis när jag sov. Fixade allt så jag kunde sova ut. Underbart. Dessa små saker som gör att man vet .. <3 *ÄLSKAR*
Vaknade för en stund sen och mår så mycket bättre. Haft 2 bra nätter . Hosta och bihåleinflammation har gett med sig . Iaf de jag känner, ingen huvudvärk! Humöret är på topp :) glad för min morgon och för att må så bra ... Tills telefonen ringer . Är dagis. Miranda har 39 gr feber och har somnat !!??!! Men neeeeeej! Är så man vill stoppa ner huvudet i sanden !!! Det går bara runt och runt och runt .. Varför igen! Varför nu! Nu ska jag jobba i morgon iaf är inte de som är problemet . Utan att vi avlöser varann med att insjukna .Skulle göra vad som helst för iaf 6 friska månader!! Det tar på min lilla tjej som absolut inte vill va sjuk :(:( och lite på mig också faktiskt. Håller tummarna för hennes dansskola på söndag . Nu måste jag ner och hämta henne . Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar