onsdag 28 september 2011

Dåliga val ger samvetskval ..

Ja så är det ju. I mitt fall idag rör de sig om att min dag INTE alls blev som jag tänkt mig . Skulle gå hem i tid men det gick inte. Rent ut sagt sket dig sig på jobbet och blev övertid för 3de dagen i rad. En lite smått besviken dotter för mamma LOVADE att hämta henne idag . Men jag höll det inte . :( Tummen ner för mig . Va mitt dåliga beslut idag ... Och har faktiskt dåligt samvete. Blä vad tråkigt det känns.I morgon är de dag 4 med möte+ övertid . ..Vilket betyder att jag inte kommer träffa henne alls .
Buuuuu! Tror ni mig om jag säger att jag längtar till fredag (?) Och tror ni jag kommer jobba en sekund? I dont think so people! På fredag kl 14 börjar min helg !!! Lite smått utmattad just nu bara. Sover över hos syrran min eftersom hon hjälpte till med Miranda min . Nu mysa med katten Morris och svulla smågodis ! :))) Kram och god natt finisar!

1 kommentar:

  1. Be jobbet köra upp nåt! Familjen är viktigare.

    Kram L

    SvaraRadera