torsdag 29 september 2011

SAME SHIT- DIFFRENT THING..

Hej folket!

Som nästan varje dag den här veckan ,är jag nyss hemkommen från jobb och möte.
Är super trött men SUPER GLAD!
Känner på mig att positiv förändring gällande jobbet är på gång.TUMMEN UPP FÖR DET!
Har så mycket motivation nu så jag snart spricker!! Dvs en bra kväll med ett mycket bra möte. :)

Annars så har jag haft den tyngsta veckan på länge. Den tråkigaste veckan på länge.
Kärleksliv vad är det??! ;) haha!
Inget annat har jag hunnit med heller. Som laga mat,städa,diska,dotter,tvätt,vänner,
MIG SJÄLV kanske(!)

Så därför är det så jävla underbart med kort dag och FREDAG imorgon !
Fest står inte alls på listan. Sällan de gör de nu när man är gravid faktiskt.
Men SHOPPING & KÄRLEK är prio ett iaf. Och KÄRLEK till familjen förstås. Det förtsod ni va ;)

Ps. BARA 1 VECKA KVAR TILL ULTRLJUD!! LÄNGTAR NERVÖST!! ds.

Puss M!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar