fredag 9 september 2011

FREDAGS MYS...

Mm en väldigt mysig kväll har jag haft som bestått av extra jobb. Fredagar är vanligtvis min korta dag och brukar sluta kl 14..Men inte idag inte. Va bara hoppa på nästa jobb med Johanna :)) Nu har jag äntligen duschat smort in mig och landat hemma i soffan . . Underbart att duscha för kände mig verkligen " skitig" Många som gärna tycker att jag borde ta de lite lugnare nu .. Tack underbara ni! Ska lugna mig snart , JAG LOVAR! När jag tjänat ihop min kappsäck med pengar haha ;) Svårt att ta de lugnt när man kan tjäna pengar och BEHÖVER pengar.

Dagens minus: Att jobba när jag inte är helt frisk ..
Att vårdcentralen i storvreten suger ( BALLE) !! Service är ett ord dom inte förstår" Blev en ANINGEN arg på dom i morse ... men lämnar de här :-)

Dagens plus: Att jag fått mina MINNETONKAS och min nya olja ! Bild kommer i morgon! Nu ska trötta jag mysa med mannen min ;) Hoppas ni haft en bra fredag ! Kramis //M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar