lördag 10 september 2011

Lördag utan planer (?)

Hej hej!
Haft sovmorgon till ca 11. Hur skönt som helst och tror jag behövde det.
Gårdagens arbete tog lite hårdare än vad jag trodde. ;) Är helt slut idag.

Ätit frukost för ens stund sen och funderar nu på vad vi ska göra??

Om 5 veckor har jag gått halva tiden med min graviditet.Helt ofattbart om ni frågar mig!!
Tiden går ju så fort! Det som har varit jobbigt är allt illamående,yrsel,förkylningar,feber,huvudvärksanfall mm.
Men trots allt de så känner jag inre harmoni..lycka. Allt de andra kommer gå över.Inte de här. Utan ett nytt liv i vårat liv kommer att växa & växa <3

Har inte riktigt vågat köpa nå babykläder och sånt ännu.
För man vet aldrig vad som händer .
Vi ska på Ultraljud den 7 oktober, om de går bra så kan man äntligen börja kolla på baby avdelningarna :)

//M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar