fredag 23 september 2011

FREDAGSMYS? Självklart !

Jepp. Fredagsmys med min sjukling ska de bli. Vi ska kolla på lejonkungen och äta glass lutar det åt :))
Mannen min ska ut och äta med jobbet . Vilket betyder att jag måste hitta på middag till mig själv ..(?) Vad lagar man till sig själv liksom ?? Och " fredags" middag måste jag ju ha ;) Alltså inga mackor, fil, musli mm utan riktig mat! Mirran har valt gröt. :) (Hon får äta de hon vill så länge hon är sjuk) Så söt & klok denna tjej. Tusen funderingar och frågor . Glömmer bort i bland att hon "bara" är 5år! <3

2 kommentarer:

  1. Ha!
    Där ser du hur lätt det är att laga (riktig) mat bara till sig själv! ;)
    Du som klagar på mig! ;)

    Nej då, men passa på att laga nåt dom andra inte gillar, nu när du har chansen!
    /N

    SvaraRadera
  2. Haha stod vid dörren skulle åka och handla,tills jag på att jag ORKAR inte avancera. Blev korvstroganoff fr igår ;)

    SvaraRadera