lördag 24 september 2011

När man har så mycket att ge men inte når fram"

God morgon på er! Vi har inte alls haft en bra natt här hemma.
Miranda är som sagt sjuk med just nu och har inte sovit bra.
Hon vaknade i natt grät jätte mycket för hon hade ont i huvudet. (?)
Då va hon också KOKHET! 38,9 i feber. Blev inte så mycket sova.
Nu verkar hon må lite bättre men febern står kvar.
Och har fått i sig lite frukost. Alvedon och vila kommer hon fortsätta dagen med.
Lite orolig för hennes huvudvärk men avvaktar under dagen för att se hur hon mår.

Jag ska ner till tumba och handla ingredienser för min bak dag.
Morotskaka och nåt med choklad i står på listan!
Fina Ninni ska komma på fika <3 Om hon vågar trotts att Mirran är sjuk.
Andra vänner hade också tänkt att komma idag men ingen bra dag för er med småttingar tror jag ??
Baka ska jag göra iaf =)

Min rubrik till inlägget har inte alls med inlägget att göra.
Orkar inte skriva en bok om det som rör sig i mitt huvud just nu .
Lite glad. lite nere.
Thats all.

Btw behöver en ny jacka ASAP!

puss & kram// M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar