tisdag 6 september 2011

Prioritera och planera va det..

Trött .. seg... och ännu segare.
Huvudvärk som kommer från döden. Inte ens alvedon hjälper.
Legat i soffan i stort sett hela dagen. Kändes bra en stund men ne.
skjut mig? JA TACK.

Stressad över allt sånt som behövs inhandlas.
Ny garderob.dvs nya kläder!
Alla barn grejjer,säng,vagn, bilstol etc.
En större säng.
tvättmaskin.
Diskmaskin.
Göra fond väggen i vardagsrummet (vi ska göra om)

Känns som att de är tusen saker och måste hinna med allt inom 4 mån iaf. typ.

Har inte tyckt dessa saker behövdes innan men nu MÅSTE jag ha allt...
GAAAHHH...
prioritera och planera .Jag vet.
Borde ha prioriterat lite innan ..Så hade inte denna stress behövt komma smygandes...
Men ja återigen. prioritera och planera,det blir höstens motto!


Men nu ska vi först må bra allihopa.. Min kära dotter börjar faktiskt må bra nu <3

Här har ni mig i förmiddags :)


Ser ut som ett "svullo" redan haha

God natt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar