onsdag 7 september 2011

Isabel Adrian.


Ge kvinnan en chans!

Såg ni Svenska hollywood fruar i måndags? Om ni såg de såg ni också att Isabels dotter på 1 år fick hål i öronen. Visst klippet va lite dramatiskt. Barnet skrek och hon gick ut för hon ville inte höra.
Är väl de jag kan känna att jag reagera på ,(jag hade nog tröstat min dotter)
men inte att hennes dotter snart skulle ha hål i öronen!

Pga av det här har det blivit världens debatter. Sveriges "mammor" har som blivit som galna!
Man tycker Isabel är barnmisshandlare ,dålig mamma , ansvarslös . Man kan inte förstå hur hur gjorde detta mot sin dotter.

Frågar ni mig så tycker jag dom flesta ÖVERDRIVER.
Var och en bestämmer själv över sina barn och tar beslut som förälder. Min dotter har hål i öronen togs när hon va ca 2½ år. Jag ser inget fel med det(?) Däremot så respekterar jag dom som väljer att inte ta hål i sina barns öron eftersom det är deras beslut. Förväntar mig då samma respekt tillbaka.

Va inne på FAMILJELIV och läste i lite forum. Där hade de startas en "häxjakt" som jag kallar det. Va en omröstning om hur fel de va det Isabel hade gjort. Och alla som dom som inte tyckte det va något fel va inte värda att få ha barn ungefär. Helt sinnessjukt! Tycker fan att kvinnan ska få en chans och låt alla ha sin egen åsikt. Har folk verkligen inget bättre för sig att starta ett "krig" mot nån/nåt som dom inte ens känner...

Nästan så att man skäms .Tycker det är pinsamt. Tycka vad man vill om Isabel Adrian men att ta hål i ett barns öron ÄR ENL MIG INGET FEL.

//M


1 kommentar: