måndag 5 september 2011

SOL..härligt väder.. "sista sommar dagarna är väl nu...

Och här hemma snoras det. Feber hosta och nysningar. tripp trapp trull. Alla är vi sjuka mer eller mindre. Så blir inget att njuta av vädret. Tråkigt och deprimerande. Förlorar pengar vilket inte heller är nån höjdare. Nä det "suger balle" om jag ska utrycka mig fritt!

Behöver skärpa till mig och börja äta mina järntabletter som barnmorskan sagt dom 2 senaste gr att jag måste börja äta dom.. Vet inte varför jag drar mig för det..
Är väl bara göra de man blir tillsagd för sitt och magens bästa. (?)

Nåt annat som "suger balle" Är att vänja sig vid humör svängningar, extrem trötthet,konstig hy,viktuppgång redan (!) yrsel,svimnings attacker.
Eller är nog ännu svårare för min man att vänja sig vid detta när jag tänker på det :)
(och då menar jag inte att jag går upp i vikt ,han har inget problem med det utan är min egen hjärna som bråkar med mig ;) )
Tur att vi förstår varann ändå och att vi löser det efter mina/våra duster. <3
Det borde väl börja lägga sig ju längre in i graviditeten jag går . Visst (?!)

Är en "synd" om mig dag idag . Inte lättare av att ha feber. Därför gnäller jag..Och därför får ni stå ut med detta inlägg .Miss viny me liksom. Jag är nog snart på fötter igen !

Puss& kram // M

2 kommentarer:

  1. Grattis till tillökningen! Ha en underbar måndag! kram!§

    SvaraRadera
  2. tror hormonerna lägger sig om någon månad, brukar vara värst i början;) när har ni ultraljud?

    SvaraRadera