söndag 16 oktober 2011

FULLT HUS!

Har haft Ninni & Ellen här på fika .Sen kom Annie & Elena upp också. :)
Vi har precis käkat pannkakor som Annie stekte .Jag orkade inte idag,varit så TRÖTT!
Va nice att få maten serverad och gott va det!

Insåg idag hur tjock jag blivit egentligen. Inte bara mage utan överallt.
Kollade på bilder när jag va i 5te månaden med Mirran och va inte alls lika tjock då som nu.
Vet ju att jag kommer gå ner allt sen. .. Oroar mig inte för de.
Men trixet är att jag måste på nåt sätt försöka trivas med mig själv dom månader jag har kvar av graviditeten. Inte så att jag mått dåligt över min vikt uppgång.INTE ALLS FAKTISKT!
Men idag hände nåt.För första gången sen jag blev gravid,kände jag mig verkligen
TJOCK & FUL. :/
Och värre kommer de bli.. Kanske bara har en bad everything day och är trött (?) Vad vet jag.

I NEED positiva tankar !!

Kramis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar