söndag 16 oktober 2011

Good night and dont let the big bugs bite

Ska strax gå och lägga mig . Redo för en ny vecka med jobb och ännu mera JOBB. Annie lyckades tjata till sig sällskap av mig när hon skulle gå hem, så följde henne heeeela vägen från segersjö till storvreten. Vad gör man inte för sina vänner haha ;) När jag säger tjata menar jag tjata. Tog en timme för henne att få med mig ut sen fick jag skjuts hem . <3 Ja Annie du hade rätt. Ganska skönt va de med en promis! Tummen ner för att jag fortfarande inte hittat mig en (gravid) jacka (?) Vinterskor som jag inte behöver blöja mig ner för att få på (?) Tips någon ?? Och tummen ner för att hela min garderob är för liten för mig . Alltså ALLA mina kläder är för små!
Men tummen upp för nästa år då jag ska inhandla allt NYTT! :))) Natti natt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar