måndag 28 november 2011

En sån där dag. .

När man vill lägga sig i sängen igen och dra täcket över huvudet. Började dagen med att spy upp min frukost .. Igen och igen och igen . Inte fräsht men mådde ganska bra efteråt så tog ett glas vatten, avakta lite sen åkte vi mot jobb och dagis. Hela bilresan mot jobbet funderade jag på vart jag ska stanna då jag mådde SÅÅÅÅ ILLA! Lyckades iaf bita ihop och nu har jag fått i mig en halv knäckemacka och en kopp te. Är inte magsjuk , utan är en av mina sämre dagar. Ska till MVC idag kl 15 så återkommer efter det .
Hoppas ni fått en bättre start på veckan än vad jag fått :-)

2 kommentarer:

  1. Men nä fyy stackare att du ska behöva må så dåligt!! Hoppas det går över snart och att du får en fin fortsättning på måndagen!
    Kram Elin.

    SvaraRadera
  2. Ja fyfan mår prutt vissa dagar!Kan må hur bra som helst för sen ha en sån här dag.. :(

    Tack så mycket! Hoppas du haft en bra dag :))

    Kram!

    SvaraRadera