onsdag 7 december 2011

MAGICBAR i Stockholm

Då har vi varit på en kväll på MAGICBAR som ligger på Karlaplan. Vi fick en tidig julklapp av mannens bror, som innehöll 3 rätters middag för 3 personer . Super gulligt att vi fick det! ( JÄTTE TACK FÖR DENNA PRESENT) Nu kom vi äntligen in till stan :) Vi ordnade barnvakt så vi kunde ta med oss Ellen på denna kväll. Hon fick det som en liten suprise av oss. :))) Sällskapet var bra , maten va helt okej . Det lilla av trolleriet vi fick se va topp 10 ... En bra kväll ..... Men vilken DÅLIG SERVICE!!! Jag har aldrig vart med om så nonchalant personal ! Hur fan kan såna människor jobba inom service branshen??? Jag rekommenderar INTE magicbar till någon . När man talade om de man tyckte dom borde gjort bättre ( pratade med ena servitrisen ) Då börja dom mot argumentera och försvara. Riktigt otrevliga och aa så nonchalanta! Jag höll mig trots att jag koka inombords ( hormoner) Chockad då jag aldrig blivit bemött såhär av restaurang personal . Men men nu har man provat detta , och i övrigt hade vi en trevlig kväll iaf .:-) Här är en bild från kvällen precis innan vi skulle gå . Kramen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar