torsdag 8 december 2011

Melissa miss vrak.

Som rubriken lyder är jag mer av ett vrak än människa just nu .
Sov över hos Ellen i går men blev inte så mycket sova. Fick så himla ont i magen/sidan,och kunde inte sova för det gjorde så ont =(
Tror jag låg och vände & vred på mig i flera timmar.
Ni vet när det inte spelar nån roll hur man sitter eller ligger ,det gör ont iaf. Så kändes det.

När jag låg där och inte kunde sova började hennes grannar bråka. ..
Det var inga snälla ord dom skrek ,det slogs i saker,dunkades i väggen mm.
Vet inte om nåt faktiskt hände ... men efter en stund blev dom tysta . :/

Nu är jag hemma ska vila nån timme innan jag ska hem till Lina och hämta hem min Miranda <3
Tusen tack för all hjälp fina!

Död är ett ord som klär mig idag ..

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar