tisdag 24 januari 2012

Fotvård- manikyr- fixa håret

Dessa 3 saker är akuta för min del. Behöver min "ta hand om mig själv" dag snarast! :-)

Fixa fötter, händer, naglar det gör jag själv . Däremot håret blir att göra hos frissan! Alexandra har nog börjat jobba lite igen , så ska boka in mig hos henne. Klarar INTE utväxten länge till ;)

Inköpslista:

-Fotfil
-Fotkräm
-Nya nagellack
-Nagelfil(ar)
-Manikyrset

Ansiktsbehandling vore ju något mitt ansikte skriker efter! Har sett en massa bra tips på nätet som jag kommer använda mig av .

I nästa inlägg lägger jag upp en hel sida med olika ansiktsmasker för olika hudtyper som jag hitta. Bra tips om man inte av någon anledning inte kan göra behandlingar på salong.

Strax jag ny duschade jag krypa ner i sängen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar