torsdag 29 mars 2012

4 veckor efter förlossningen.

Här är bild på min mage idag.
4 veckor efter förlossningen.
Har inte gått ner mer än 0,6kg sen sist.
( För 2 veckor sen)
Typ ingenting,men känner jag mig lite smalare ändå :-)
Däremot så är ju skinnet "uttöjt" lite , märks mer nu.Få se hur pass det blir när man verkligen kan träna magen sen . Och sen kanske magen fortfarande drar ihop sig? Hope so.
När de gäller mina graviditets kilon så är det 7kg kvar att jobba av.
(Om jag nu ska kolla på vågen , vilket jag ändå inte kommer göra sen)
Och tror inte kilona kommer rinna av mig som på vissa andra! :-)

3 kommentarer:

  1. Men guuuu den e ju helt platt!! Så att tajta till den o dig så småningom blir nog inga problems :)

    SvaraRadera
  2. Haha tykcer du?? söta du! Jag hoppas det :)))

    SvaraRadera
  3. Du har ju ingen mage kvar alls! :)
    Håller med om att magarna blir lite uttänjda eller skinnet men med lite träning så är det lätt fixat för du har ju inte alls mycket till mage & det är svårt att tro att du fick barn för 4 veckor sen om man ser bilder på magen :)

    Ha en bra helg, Kram

    SvaraRadera