torsdag 29 mars 2012

HA BEGÄR!

När man bara är hemma så flyger tiden iväg! Har städat ,gjort ugnspannkaka,diskat och läst bok med Mirran. Matat Nicole som sovit nu i snart 2 timmar :)  
Min lunch blev inte pannkaka,utan åt lax med avokado,ägg,grönsaker och keso. MUMS!

Även spanat runt på lite bloggar och andra sidor.. 
Mest shopping sidor och jag blir gaaaalen! Vill kunna shoppa snygga jeans & byxor och nya fina kläder!! 
Vill vill vill! 
Men onödigt att åka och  köpa,och definitivt onödigt att klicka hem då jag inte ens vet vilken stl jag kommer att ha. Vet ju inte alls hur min kroppsform kommer att se ut. Så om jag nu ska shoppa måste jag prova det först. Får trösta mig med mina 2 par snyggo jeans som vänta på mig i garderoben! 

(Bild update kommer på magen sen. Dock har den inte förändras så mycket på dessa 2 veckor som gått.)

Tjingtjongtja!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar