måndag 26 mars 2012

Måndag vare ja!

Idag är en skön dag känner jag. Både jag & Nicole har sovit bra. Gör så mycket dom där extra timmarna med sömn! :) Just nu sover hon igen så ska passa på att städa & fixa lite . Charlie ska komma förbi här på kaffe & lite häng. Trevligt med sällskap när man annars är själv på dagarna!
Senare idag ska det inhandlas en massa mat + allt jag behöver, och en snabb träff med Lina ska hinnas med. Även en fet PW ska gås i vanlig ordning! :)

Kram!

(Dessa söta blommor fick vi fr Ds mormor igår <3 )

1 kommentar:

  1. Okej, tycker allt sånt där är så svårt, man vill ju verkligen inte klä dom för varmt sen har jag en slags "fobi" för dragkedjor så jag vill alltid ha nått under, samma på barnen :p

    Hehe okej, ja man får väl hoppas att allt försvinner sen & inte en del stannar kvar för det är inge kul att leva med alls ;)

    SvaraRadera