söndag 8 april 2012

God morgon!

Har sovit på soffan i natt för att jag skulle få sova ordentligt.
Min mr D tog Nicole i natt och nu på morgonen :) Tanken va att jag skulle ha sovmorgon men kan inte sova längre än såhär. ;)
Skönt iaf att inte behöva gå upp!

Igår hade vi en super trevlig dag/kväll hos Lina med familj! Barnen lekte & röjde hela dagen, maten va grymt god som det bjöds på! Sen gick dom och knacka dörr och delade ut påskkort :) Tack söta Lina som gick med tjejerna!
På kvällskvisten sen blev jag bjuden på ett glas vin..
Men va nog inte riktigt redo :)
Utan smakade 2 små klunkar och sen fick de va haha!
Får bli en vin kväll framöver nån gång ;)
Snart dags för frulle och blir en promenad om ett tag.

Här kommer några pics från gårdagen.

(Bilden på mig och Nicole är från morgonen hemma :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar