söndag 8 april 2012

Några pics & besök hela dagen .

Här kommer några få pics från dagen. Har blivit så dålig på att fota när man umgås med folk mm. Vad har hänt liksom?? ;) Jag som älskar att ta kort och va med på kort ;p
Iaf så har min bror med familj varit på besök här, ink min brorson och hans polare kom! Jättekul att dom alla kom hit.<3 Fick också jätte fina kläder både till Nicole & Mirran. Sommar klänningar till båda två . :-)
Bakade självklart för dagens besök blev muffins & Citron sockerkaka och allt gick åt! :)
Även fina Ninni kom på fika idag , och Ellen kom senare över för lite skitsnack & middag!
Hon har precis gått hem.
Och jag är sjukt trött och redo för sängen .. Ligger ifs redan i sängen haha! ;)
Hur som så har det varit en jätte härlig dag där vi endast umgåtts med våra nära. Mysmyselimys! El nåt sånt ;)
Ne nu säger jag god natt då ögonlocken börjar väga lite vääääl mycket!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar